4.5.2021 (Webnoviny.sk) – Slovenská technologická spoločnosť Daktela, ktorá už 16 rokov vyvíja riešenia pre kontaktné centrá a automatizáciu komunikácie so zákazníkmi, vstúpila v apríli 2021 na maďarský trh.

Maďarsko zažíva v niekoľkých posledných rokoch nebývalý technologický boom. Premenilo sa na európsku veľmoc nielen v automobilovom priemysle a nanotechnológiách, ale najmä sektor e-commerce zaznamenal v tejto krajine rekordný rast (medziročne vo výške 45 %).

„Naším cieľom je stať sa v najbližších niekoľkých rokoch významným dodávateľom riešení pre kontaktné centrá v celom CEE regióne. Preto je vstup na dynamický maďarský trh, kde vidíme obrovský potenciál, logickým krokom k naplneniu tejto stratégie,“ hovorí David Hájek, Head of Global Expansion spoločnosti Daktela, a dodáva: „Urobili sme vnútornú analýzu ponúkaných riešení pre omni-channel kontaktných centier a sme presvedčení, že podobne komplexné riešenie ako je Daktela na maďarskom trhu nie je.“

Prevádzkovateľom call centier v Maďarsku chce Daktela poskytnúť svoje riešenie pre virtuálne ústredne a kontaktné centrá. „Na maďarskom trhu chceme ponúknuť miestnym zákazníkom aj naše kompletné portfólio telekomunikačných služieb, teda cenovo dostupné národné hlasové služby, služby SMS a samozrejme predovšetkým lokálny support v maďarčine,“ dopĺňa Richard Baar, CEO a zakladateľ spoločnosti Daktela.

Expanzia do zahraničia, najprv v rámci stredoeurópskeho regiónu, odštartovala už v roku 2018, kedy začali vznikať prvé zahraničné pobočky spoločnosti Daktela. V súčasnosti má Daktela pobočky nielen v Českej republike a na Slovensku, ale aj v Poľsku, Spojenom kráľovstve, Dubaji a na Filipínach.

Úplnými nováčikmi však nie sme ani v Maďarsku. Mnoho našich klientov má totiž na tomto trhu svoje pobočky a teda aj zákaznícke centrá. Systém Daktela už bol v minulých rokoch implementovaný aj u niekoľkých maďarských operátorov. Naše riešenie využívajú v tomto regióne okrem iného aj veľké nákupné online galérie Mall.hu, Kifli.hu (Rohlik.cz) a Notino.hu,“ upresňuje na záver Richard Baar, CEO spoločnosti Daktela.

O Daktele:

Česká technologická spoločnosť Daktela má pobočky v Českej republike, na Slovensku, v Poľsku, Spojenom kráľovstve, Dubaji a teraz už aj na Filipínach, svoj systém je však schopná dodávať globálne. Ponúka zákazníkom komplexné telekomunikačné služby, kde základom je vlastný komunikačný softvér Daktela, ku ktorému dodáva aj hlasové a SMS služby v rámci celej Európy a mnohých ďalších štátov.

V roku 2020 prekročila hranicu 850 spokojných firemných zákazníkov všetkých veľkostí. Viac informácií na www.daktela.com

Informačný servis

Viac k témam: PR
Zdroj: Webnoviny.sk – Daktela sa vstupom na maďarský trh stáva lídrom CEE regiónu s riešením pre kontaktné centrá © SITA Všetky práva vyhradené.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Mohlo by vás zaujímať

Baťová po „náklade“ od Matoviča dostala desiatky kytíc kvetov od svojich podporovateľov (video)

Zuzana Baťová sa za darované kvety prišla osobne poďakovať.

Amazon v rámci programu Amazon Reads podporí deti v čítaní tým najlepším spôsobom. Daruje im knižky

Najväčšiemu internetovému predajcovi na svete, spoločnosti Amazon, záleží na najmladšej generácii a v rámci kampane Amazon Reads podporí záujem detí o čítanie tým najúčinnejším spôsobom.

Biobavlnu nahradila viskóza. Nová alternatíva pre ekologicky zmýšľajúcich zákazníkov v dm

V uplynulých týždňoch obohatili sortiment predajní dm nové udržateľné viskózové tašky na opakované použitie LENZING™ ECOVERO™, ktoré nahradili svojich farebných bavlnených predchodcov.

Čaputová telefonovala s nemeckým prezidentom, vyzdvihla podporu pri prerozdelení vakcín

Na pracovnú cestu do Berlína cestoval minister Ivan Korčok, kde rokoval so svojím rezortným partnerom Heikom Maasom.