30.4.2021 (Webnoviny.sk) – Značka Samsung má vo svojom portfóliu množstvo televízorov, ktoré sú prispôsobené širokému spektru prostredí, v ktorých môžu byť umiestnené a prirodzene splynú s okolím. Ocenia ich ako fanúšikovia dizajnu, tak aj technológií. Poďte sa s nami pozrieť do sveta lifestylových televízorov Samsung.

The Frame

Unikátnym kúskom je smart televízor The Frame, ktorý si neznalý človek môže pomýliť s obrazom. Na prvý pohľad totiž vyzerá ako klasický obraz s rámom, najmä ak na ňom spustíte režim Umenie. Ten si môžete spustiť vtedy, keď televízor aktívne nesledujete a jedno z viac ako 1200 umeleckých diel dotvorí prostredie vašej domácnosti. Dojem ešte viac umocní bezmedzerový držiak na stenu, s ktorým bude The Frame doslova ako prilepený na stenu.

The Serif

Samsung The Serif je televízor špeciálne vytvorený dizajnérskym štúdiom. Ocenia ho najmä ľudia, ktorý majú radi vzdušnosť, solitérne kúsky a televízor chcú umiestniť do priestoru. Samozrejmosťou aj tohto modelu je technológia QLED a množstvo technologických vychytávok, na ktoré sme pri televízoroch Samsung zvyknutí. Výhodou tohto televízora sú ploché hrany, takže ho môžete položiť aj bez stojanu na zem, či do poličky. Vrchná hrana zároveň môže slúžiť ako polička.

The Sero

Asi najnetradičnejším z celého radu lifestylových televízorov Samsung je The Sero, ktorý je ideálny aj na sledovanie videí zo sociálnych sietí. Jeho netradičnosť spočíva v otočnej obrazovke, podľa toho, aký obsah sledujete. Tomu je prispôsobená aj jednoduchá prepojiteľnosť so smartfónom rovnakej značky. Smartfón stačí priložiť k rámu TV a obe zariadenia sú spárované. Následne stačí smartfón otočiť do vertikálnej alebo horizontálnej polohy a obrazovka sa automaticky otočí tiež. Súčasťou televízora sú aj prémiové vstavané reproduktory 4.1 s výkonom 60 W.

The Terrace

Ak celé leto trávite na záhrade alebo terase a na sledovanie obľúbeného športového prenosu ste museli ísť vždy do vnútra, je pre vás ideálnou voľbou novinka The Terrace. Ide o 4K QLED televízor, ktorý je určený do externého prostredia s odolnosťou voči prachu, vode a teplotám. Televízor má certifikát IP55. Keďže televízor je určený pre terasy, obrazovka je vybavená aj antireflexnou vrstvou, aby vám pri sledovaní neprekážalo ani slnko. Navyše jas obrazovky sa dokáže zvýšiť až na 2000 nitov. A ak chcete úplne dokonalý zážitok, môžete si ho doplniť o soundbar s rovnakým názvom.

The Premiere

Absolútnou nadčasovou novinkou je laserový projektor The Premiere, ktorý vie poskytnúť uhlopriečku až 302 centimetrov. A to môže byť postavený relatívne blízko steny. Vďaka tejto úctyhodnej uhlopriečke urobí z vašej obývačky doslova domáce kino. Dokáže prehrať 4K obsah a má aj vstavené 2.2 kanálové reproduktory s výkonom 30 W, takže je o všetko postarané. So svojim látkovým dizajnom sa hodí do každého interiéru. Vložte si nohy, nalejte si niečo dobré a ponorte sa do sledovania.

Ak si robíte zálusk na jeden z vyššie uvedených televízorov, máme pre vás tip. Samsung v pondelok 3. mája spustí zaujímavý cash-back na lifestylové televízory. A pozor, nepôjde o nejaké drobné. Ušetriť budete môcť až niekoľko stoviek eur. Viac informácií nájdete na stránkach výrobcu v sekcii Akcie.

Informačný servis

Viac k témam: PR, Samsung, televízor
Zdroj: Webnoviny.sk – Televízor nemusí byť len nudný čierny obdĺžnik © SITA Všetky práva vyhradené.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Mohlo by vás zaujímať

KRAJ prichádza s vlastnou značkou potravín

Slovenská sieť potravín KRAJ prináša na pulty svojich prevádzok ďalšiu vlastnú značku produktov. Zákazníci ich nájdu pod názvom Z nášho KRAJa a rozpoznajú ich vďaka jednotnému farebnému prevedeniu i výraznému logu pozostávajúcemu z tradičnej horskej kvetiny.

Pápež František vystúpil prvýkrát na Globsecu, koronakríza nám otvára nové možnosti

Tí, ktorí počas krízy nekonajú, podľa pápeža premrhávajú príležitosti, ktoré kríza ponúka.

Projekt na obnovu hradov s nezamestnanými bude pokračovať, Milanovej ministerstvo vyčlenilo milión eur

Predstavitelia ministerstva kultúry predstavili formu pomoci ľuďom podieľajúcim sa na obnove pamiatok.

Spotrebitelia ocenili novinky v privátnej značke COOP Jednoty, syrové nite a žihľavový šampón zvolili za najlepšie na trhu

Maloobchodná sieť COOP Jednota potvrdila povesť obľúbeného predajcu privátnych značiek. V každoročnom veľkom spotrebiteľskom prieskume Voľba spotrebiteľa-Najlepšia novinka 2021 uspela v kategórii Syry, a víťazstvom v kategórii Vlasová kozmetika prvý raz bodovala aj v nepotravinárskom sortimente.